دیجی رو,اخبار تکنولوژی,آموزش,مقالات,راهنمای خرید

اخبار فناوری اطلاعات,اخبار تکنولوژی,مقالات,دیجی,راهنمای خرید کالای دیجیتال,آموزش,موبایل,تبلت,مایکروسافت,گوگل,سامسونگ,اندروید,ویندوز

دیجی رو

دنیای تکنولوژی

۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

گلکسی ای 80 – Galaxy A80 معرفی شد؛ گوشی تمام صفحه سامسونگ با دوربین چرخان!

سامسونگ در یک سال اخیر ‌تمرکز خود را در بخش گوشی‌های میان رده، روی محصولات سری A خود قرار داده و هر ماه شاهد رونمایی از یکی از گوشی‌های این سری هستیم که هر کدام مشخصات سخت افزاری قابل قبول و قیمت نسبتا مناسبی دارند. امروز این کمپانی کره‌ای از گلکسی ای 80 – Galaxy A80 رونمایی کرد. ویژگی خاص این گوشی دوربین پاپ آپ چرخان آن می‌باشد.

قاب جلویی گلکسی A80 با کمترین حاشیه ممکن طراحی شده است. دوربین اصلی گوشی که 48 مگاپیکسلی است به صورت پاپ آپ از پشت گوشی نمایان می‌شود و با مکانیزمی که سامسونگ طراحی کرده قابلیت چرخش و استفاده به عنوان دوربین سلفی را نیز دارد.

این نخستین بار نیست که در گوشی‌های هوشمند شاهد به کارگیری چنین مکانیزمی برای دوربین هستیم، پیش‌تر کمپانی اپو از سال 2014 در سری محصولات N خود از چنین ویژگی استفاده کرده بود که موافقان و مخالفان بسیاری داشت.

گلکسی ای 80

دوربین گلکسی ای 80 از سه لنز 48 (لنز اصلی) + 8 (اولترا واید) + ToF تشکیل شده است. این دوربین همچنین از ویژگی Super Steady که در گلکسی اس 10 به کار گرفته شده بود نیز بهره می‌برد.

از دیگر مشخصات میان رده جدید سامسونگ می‌توان به صفحه نمایش 6.7 سوپر امولد با رزولوشن 2400*1080 پیکسل، حسگر اثرانگشت داخل صفحه نمایش، باتری 3700 میلی آمپری، 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و سیستم عامل اندروید 9 با رابط کاربری One UI اشاره کرد.

گلکسی ای 80

تا اینجا گلکسی A80 هم طراحی بسیار زیبایی دارد و هم از مشخصات سخت افزاری قابل قبول و ویژگی‌هایی مانند دوربین چرخان و حسگر اثرانگشت داخل صفحه نمایش بهره می‌برد. اما قیمت گوشی ممکن است بسیاری را از خرید آن منصرف کند چرا که سامسونگ قیمت 730 دلاری را برای این گوشی در نظر گرفته که بسیار گران‌تر از قیمت برخی پرچمداران کمپانی‌های دیگر است.

به هر حال گلکسی ای 80 – Galaxy A80 از روز 29 می در رنگ‌های مشکی، طلایی و سفید در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
digiro

هواوی پی 30 پرو رونمایی شد

هواوی امروز از جدیدترین پرچمدارهای خود یعنی هواوی پی 30 و پی 30 پرو رونمایی کرد. به جرأت می‌توان گفت هواوی پی 30 پرو صاحب یکی از بهترین دوربین‌ها در بین گوشی‌های هوشمند است و لنز پریسکوپی 8 مگاپیکسلی این گوشی با فاصله کانونی 125 میلی متری، قابلیت بزرگنمایی اپتیکال 5 برابری را برای آن به ارمغان آورده است. در کنار این لنز نوآورانه، قابلیت تثبیت نوری تصویر (OIS) هم به کاهش اثرات لرزش دست و ثبت عکس‌هایی واضح‌تر و ویدیوهایی روان‌تر کمک کرده است. هواوی با همکاری شرکت نام آشنای لایکا (Leica)، دو لنز دیگر دوربین سه‌گانه پی 30 پرو را نیز بهبود داده تا این پرچمدار از لحاظ ویژگی‌های دوربین هیچ چیزی کم و کسر نداشته باشد. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
digiro

گلکسی نوت 10 سامسونگ و هرآنچه که درباره آن می‌دانیم

اوایل سال جاری سامسونگ 4 دستگاه جدید به نام های گلکسی 10e، گلکسی S10، گلکسی S10 پلاس و گلکسی S10 مدل 5 جی و یک رقیب جدید به نام گلکسی فولد را به عنوان پرچمدارن 2019 خود معرفی کرد، اما این‌ها تنها چیزی نیستند که سامسونگ برای سال 2019 تدارک دیده است. بسیاری از کاربران منتظر نوت جدید سامسونگ یعنی گلکسی نوت 10 – Galaxy Note 10 هستند که اگر تولید‌کننده آن چرخه به روز رسانی را دقیق دنبال کند، در همین نیمسال شاهد معرفی و عرضه آن خواهیم بود. اما باید منتظر چه چیز هیجان‌انگیزی در گوشی جدید سامسونگ باشیم؟ در ادامه، همه‌ی اطلاعاتی که تا کنون درباره‌ی گلکسی نوت 10 بدست آورده‌ایم را با شما در میان می‌گذاریم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
digiro