دیجی رو,اخبار تکنولوژی,آموزش,مقالات,راهنمای خرید

اخبار فناوری اطلاعات,اخبار تکنولوژی,مقالات,دیجی,راهنمای خرید کالای دیجیتال,آموزش,موبایل,تبلت,مایکروسافت,گوگل,سامسونگ,اندروید,ویندوز

دیجی رو

دنیای تکنولوژی

۳۳ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

بالاخره OTG به ویندوز موبایل ۱۰ راه پیدا کرد

با توجه به گزارش منتشر شده از یونان، لومیا ۹۳۰  که نسخه آزمایشی ویندوز موبایل ۱۰ را بر روی خود داشته است با به روز رسانی آخر از OTG پشتیبانی می کند.این قابلیت برای دوست داران ویندوز قطعا شگفت انگیز خواهد بود که بالاخره ویندوز نیز از این ویژگی بهره خواهد برد.



ادامه مطلب:دیجی رو
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
digiro

تصویری از نمونه اولیه Galaxy Note 5 به همراه آخرین اطلاعات فاش شده

این روز ها انتظار زیادی برای عرضه Galaxy Note 5 سامسونگ وجود دارد و طرفداران بسیاری با هیجان و شور فراوان اخبار مربوط به این محصول را دنبال می کنند. بر اساس اطلاعاتی که تا کنون به دست آمده به نظر می رسد شرکت کره ای سامسونگ به زودی قصد رونمایی از این مدل جدید از سری بسیار محبوب Note را دارد و به احتمال فراوان در روز ۱۲ اوت (۲۱ مرداد) آن را به همراه نسخه جدید گوشی هوشمند Galaxy S6 edge که با نام S6 edge Plus شناخته می شود، عرضه خواهد کرد.

با وجود این که تنها چند هفته بیشتر تا عرضه این محصول نمانده است، شایعات فراوانی در مورد مشخصات سخت افزاری آن شکل گرفته و گمانه زنی ها و حتی تصاویر رندر شده بسیار با کیفیتی نیز از آن منتشر می شود. اما با این که با این حجم عظیم اطلاعات منتشر شده، تقریبا می دانیم Galaxy Note 5 چگونه دستگاهی خواهد بود ولی با این حال مشتاقانه در انتظار عرضه این محصول الهام گرفته از سری S6 هستیم و در دست گرفتن این محصول و تجربه آن مطمئنا لذت دیگری خواهد داشت.

ادامه مطلب:DIGIRO

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
digiro

سامسونگ:گلکسی Tab S2 8.0 و Tab S2 9.7 ماه آینده رونمایی می شوند

چند روز قبل اطلاعاتی در مورد دو تبلت فوق باریک سامسونگ ( گلکسی Tab S2 8.0 و Tab S2 9.7 ) با ضخامتی ۵٫۶ میلی متری به همراه اسکنر اثر انگشت فاش شد. حالا اطلاعات کامل و زمان عرضه رسمی آن به صورت رسمی مشخص شده است.

“گلکسی تب S2 تنها تبلت باریک و سبک در این اندازه نیست، اما دسترسی راحت، اجرای سریع و  ویژگی های کم نظیر، این تبلت را متمایز می کند.ما باور داریم که سامسونگ گلکسی تب S2 کامل ترین تبلتی است که برای هر شخصی مناسب است و کاربران می توانند در هر حالت و همه جا از آن استفاده کنند.”JK SHIN مدیرعامل بخش موبایل و آی تی سامسونگ

گلکسی Tab S2 8.0 صفحه نمایش ۸ اینچی با رزولوشن ۱۵۳۶ در ۲۰۴۸ پیکسل خواهد داشت و گلکسی Tab S2 9.7 با صفحه نمایشی ۹٫۷ اینچی امولد با دقت ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل عرضه می شود.هر دو مدل از تراشه ۸ هسته ای با ۴ هسته پردازشی ۱٫۹ گیگاهرتزی و ۴ هسته ۱٫۳ گیگاهرتزی قدرت می گیرند.خانواده گلکسی Tab S2 به ۳ گیگابایت رم ، تا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از میکرو اس دی، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۲٫۱ مگاپیکسلی مجهز شده اند.

ادامه مطلب:DIGIRO

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
digiro

باندل Gears of War Ultimate Edition کنسول XBOX One عرضه خواهد شد

مایکروسافت امروز اعلام کرد که بازسازی نسخه اول از بازی Gears of War با نام Gears of War Ultimate Edition به همراه کنسول XBOX One در یک باندل با قیمت ۳۴۹ دلار عرضه خواهد شد (احتمالا در فصل پاییز). این خبر در پنل مربوط به این بازی در کمیک کان سن دیگو یا به اختصار SDCC (مخفف San Diego Comic Con) منتشر شده است.

مطمئنا این باندل تا قبل از عرضه رسمی بازی در ماه اوت روانه بازار نخواهد شد ولی با این حال مایکروسافت از همین الان تبلیغات آن را در فروشگاه خود آغاز کرده است. حرکت دیگری که مایکروسافت برای افزایش فروش کنسول های XBOX One خود آغاز کرده است همین ارائه بازی های رایگان به همراه این کنسول با ارائه تخفیف می باشد. این شرکت روند کاهش قیمت کنسول XBOX One را از سال گذشته و زمانی که کینکت را از بسته های این کنسول حذف کرد آغاز نمود به امید این که بتواند دوباره گیمرها را به خرید کنسول خود ترغیب کند.

ادامه مطلب:دیجی رو

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
digiro

رندرهای Motorola Moto G 2015 فاش شد

سومین نسل تلفن های Motorola Moto G  در راه است و تا به امروز شایعات و اطلاعتی مختلفی از این تلفن منتشر شده است.Moto G یکی از موفق ترین تلفن هایی است که در بازار وجود دارد و حالا رندر های سه بعدی نسل سوم این تلفن دردسترس قرار گرفته است.

بر اساس اطلاعات فاش شده قبلی Moto G 2015 مانند نسل قبلی خود دارای صفحه نمایش ۵ اینچی است، اما بهبود های فراونی در این تلفن دیده می شود.این تلفن به یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی و دوربین ۵ مگاپیکسلی ثانویه مجهز شده است.طبیعتا این تلفن با  آخرین نسخه اندروید آبنبات چوبی عرضه خواهد شد، که امکان استفاده از تراشه ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۴۱۰ را که دارای ۴ هسته پردازشی ۱٫۴ گیگا هرتزی است فراهم می کند.همچنین این تلفن  ۴G LTE نیز ارائه خواهد شد.

ادامه مطلب:دیجی رو

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
digiro

سامسونگ قصد تولید صفحه نمایش ۱۱K برای گوشی های هوشمند را دارد

برخی معتقدند صفحه نمایش های ۲K (یا به عبارت دیگر QHD) موجود در بازار تلفن های هوشمند با توجه به اندازه کوچک این نوع صفحات نمایش که اغلب بیش تر از ۵ اینچ نمی باشند، کافی می باشد. با این حال خبر هایی از عرضه گوشی های هوشمند مجهز به صفحه نمایش ۴K نیز به گوشی می رسد. اما در تازه ترین خبرها، شرکت کره ای سامسونگ اعلام کرده است که در حال کار بر روی صفحات نمایش گوشی های هوشمند با دقت تصویری ۱۱K می باشد. بله، درست خوانده اید! این دقت تصویری باعث خواهد شد تا تراکم پیکسلی این صفحه نمایش ها به ۲۲۵۰ppi ارتقا پیدا کند که واقعا شگفت انگیز می باشد. تا کنون به نظر می رسید که تراکم پیکسلی ۵۰۰ppi حتی بیشتر از یک مقدار کافی برای صفحه نمایش گوشی هوشمند باشد ولی محصولی که سامسونگ قصد تولید آن را دارد، تراکمی ۴ برابر این مقدار را خواهد داشت.

دولت کره جنوبی نیز در این پروژه با کمپانی سامسونگ همکاری می نماید و قرار است از الان تا سال ۲۰۲۰، میزان ۲۶٫۵ میلیون دلار در این پروژه سرمایه گذاری کند. شرکت کره ای سامسونگ و دولت این کشور در نظر دارند تا یک نسخه اولیه عمومی از این محصول را در سال ۲۰۱۸ و در بازی های المپیک زمستانی پیونگ چانگ در دسترس قرار دهند. تعدادی از شرکای تجاری سامسونگ متشکل از ۱۳ کمپانی مختلف نیز از اول ماه ژوئن همکاری خود را در این طرح آغاز کرده اند.
ادامه مطلب:دیجی رو
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
digiro

مشخصات سخت افزاری گلکسی نوت ۵ و اس ۶ اج پلاس

زمان زیادی به معرفی گلکسی نوت ۵ نمانده است و در این مدت باقی مانده هر روز اطلاعات و شایعات جدیدی از مشخصات این تلفن منتشر می شود.

در آخرین اطلاعات منتشر شده جزییاتی از مشخصات سخت افزاری گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس در دسترس قرار گرفته است.در این اطلاعات آمده است گلکسی نوت ۵ به صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی QHD و تراشه Exynos 7422 مجهز می شود و باتری ۴۱۰۰ میلی آمپری برای تامین انرژی این تلفن در نظر گرفته شده است.شایع شده گلکسی نوت ۵ بر خلاف سری گلکسی اس ۶ از کارت حافظه خارجی پشتیبانی خواهد کرد.

ادامه مطلب:دیجی رو

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
digiro

بلومبرگ:از این به بعد مایکروسافت بیشتر از ۶ تلفن در هر سال رونمایی نخواهد کرد.

تجارت موبایل مایکروسافت در حال تغییر است، به طوری که امروز این کمپانی خبر از تغییر ۷۸۰۰ شغل داد و مدیر عامل آن ساتیا نادلا اعلام کرد: از این به بعد بخش موبایل کمپانی مطبوعش بر روی ساخت سه نوع دیوایس(تلفن های کسب و کار، تلفن های پرچمدار و تلفن های با قیمت مناسب) تمرکز خواهد کرد.

حالا بلومبرگ جزییات بیشتری از برنامه آینده ردموندی ها را منتشر ساخته است.بر اساس گزارش بلومبرگ مایکروسافت قصد دارد هر سال ۱ یا ۲ مدل تلفن از هر دسته از دیوایس ها را روانه بازار کند، که این بدان معنی است از این به بعد این کمپانی بیشتر از ۶ تلفن در هر سال رونمایی نخواهد کرد.

ادامه مطلب:دیحی رو

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
digiro

آیفون ۶ اس صورتی رنگ در راه است

آخرین اطلاعت فاش شده از نسل بعدی آیفون نشان می دهد آیفون ۶ اس با رنگ صورتی نیز تولید خواهد شد..دیروز اطلاعاتی از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی ۴K آیفون ۶S منتشر شد و امروز تصاویری از رنگ صوتی این تلفن از چین به اشتراک گذاشته شد.

در این تصاویر آیفون ۶ اس با بدنه آلومنیومی با پشت و کناره های صورتی مشخص است اما همچنان جلوی این تلفن سفید رنگ می باشد که ما را یاد آیپاد تاچ نسل پنجم می اندازد.

ادامه مطلب:دیجی رو

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
digiro

LG G Pro 3 فاش شد:صفحه نمایش ۶ اینچی، ۴ گیگابایت رم و اسکنر اثر انگشت

به نظر می رسد ال جی قصد دارد تلفنی قوی که جانشین LG G Pro 2 است را در سال جاری رونمایی کند.در حالی که LG G Pro 2 حدود ۱۶ ماه قبل معرفی شد و تا به حال جانشینی برای این تلفن رونمایی نشده، ال جی جانشین این تلفن یعنی  LG G Pro 3 را در سال جاری با سخت افزار به روز روانه بازار خواهد کرد.

LG G Pro 3 با صفحه نمایش ۶ اینچی خود رقیبی قدرتمند برای فبلت های بازار خواهد شد. این تلفن با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل، آخرین تراشه کوالکوم یعنی اسنپدراگون ۸۲۰ و ۴ گیگابایت رم هر تلفنی را از گردونه رقابت خارج خواهد کرد.الجی G Pro 3 را به دوربین اصلی ۲۰٫۷ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی مجهز خواهد کرد تا نگاه عاشقان عکاسی را به خود جلب کند.

ادامه مطلب:دیجی رو

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
digiro