پنجشنبه گذشته، فروشگاه اینترنتی تکنولایف میزبان یک مراسم افتتاحیه در بازار موبایل ایران بود.، این فروشگاه اینترنتی که سال‌هاست در فضای مجازی فعالیت می‌کند، طی مراسمی هیجان انگیز که در تهران بزگزار کرد، اولین فروشگاه فیزیکی و سنتی خود را افتتاح نمود.

این مراسم که با قرعه کشی و اهدای جوایز همراه بود، به مجری‌گری اقای آرش سروری برگزار شد و به 40 نفر از شرکت کنندگان حاضر در افتتاحیه به قید قرعه یک دستگاه هدست بلوتوث و همچنین 4 گوشی گلکسی استار اعطا شد. همچنین مسابقه اینستاگرامی این فروشگاه نیز با جایزه یک دستگاه ایکس باکس وان، یک برنده داشت.

تکنولایففروشگاه اینترنتی تکنولایف از سال 93 فعالیت خود را در زمینه‌ی فروش گوشی‌های تلفن همراه و همجنین لوازم جانبی آغاز کرد، هرچند که در سال‌های قبل نیز با برندهای گوناگون در حال فعالیت بوده و سابقه زیادی در زمینه فروش اینترنتی برای خود ثبت کرده است. حال این فروشگاه اینترنتی به بازار موبایل ایران واقع در شهر تهران پا گذاشته تا در کنار فروش اینترنتی خود، فروش فیزیکی محصولات را نیز داشته باشد. افتتاح این فروشگاه این امکان را برای خریدارانی که قصد خرید و بررسی حضوری محصول را دارند، فراهم می‌آورد.

علاقه مندان به خرید محصولات دیجیتال، حال می‌توانند به بازار موبایل ایران و فروشگاه تکنولایف مراجعه کنند و کالای مورد نیاز خود را با دیدی بازتر و اطمینان خاطری بیشتر و به صورت حضوری خریداری نمایند.

در مراسم افتتاحیه این فروشگاه، مدیر بازار موبایل ایران و همچنین آقای محبی، رئیس اتحادیه صوت و تصویر نیز حضور داشتند. آقای محبی در پاسخ به سوال خبرنگار دیجی رو مبنی بر رجیستری موبایل و عدم امکان ثبت گوشی مسافری گفت:

از پایان اردیبهشت ماه سالی جاری، دیگر امکان ثبت گوشی مسافری وجود نخواهد داشت. ما از مردم و کسبه درخواست می‌کنیم که گوشی‌های خریداری کرده‌ی خود را رجیستر کنند و به دلیل شلوغ بودن سامانه، ثبت گوشی‌های مسافری را به پایان ساعات طرح نگذارند، چرا که این طرح به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی تکنولایفوی در ادامه در پاسخ به سوالی درباره‌ی کمبود گوشی تلفن همراه در بازار گفت:

دولت پذیرفته که کالای مورد نیاز بازار را تامین کند و ما امیدواریم که بازار دیگر با کمبود کالا مواجه نشود.

فروشگاه اینترنتی تکنولایف