مایکروسافت اخیرا استراتژی خود را تغییر داده است. این شرکت پس از خریداری شرکت مطرح نوکیا رویکرد محافظه کارانه تری را در پیش گرفته و از ریسک های بی مورد پرهیز می کند. البته این شرکت هنوز بر روی گوشی های هوشمندی که روند توسعه آن ها آغاز شده کار می کند و هیچ کدام از پروژه های خود را به واسطه تغییر سیاست خود، لغو نکرده است.

مایکروسافت در نظر دارد یک یا دو گوشی هوشمند را به صورت سالانه و در سه طبقه بندی مختلف پرچمدار، تجاری و رده بالا عرضه کند. البته این اتفاق حداقل تا سال آینده رخ نخواهد داد.

ادامه مطلب:دیجی رو